Меню сайту
Пошук
Dr.WEB захисник
Гарантійні Умови для України 

Гарантійний ремонт , обмін і повернення товару неналежної якості.

У відповідність до статті 8 Закону , якщо після покупки товару було виявлено будь-якої дефект , товар може бути обміняний або повернений в інтернет - магазин тільки в 3 - х наступних випадках :

- Якщо прострочений термін використання товару;

- Якщо дефект взагалі не може бути усунутий;

- Якщо після усунення , дефект виникає заново і його повторне усунення займає більше 14 -ти днів.

Порядок дій покупця при виявленні дефекту або закінчення терміну використання товарів :

- Надати товар в інтернет - магазин , який передасть його для діагностики в сервісний центр офіційного дистриб'ютора товарів в Україні .

У разі виявлення товару з вичерпаним терміном використання , інтернет - магазин замінить товар , або у випадку отсутсвия товару для заміни - поверне гроші Покупцеві .

- Сервісний центр офіційного дистриб'ютора безкоштовно зробить діагностику товару і видасть відповідний висновок .

Можливі 3 варіанти укладення :

1 . Про те , що товар має механічні пошкодження - у такому випадку дія гарантії припиняється , і товар не може бути обміняний або повернений.

2 . Про те , що товар не має механічних пошкоджень і підлягає гарантійному ремонту . У такому випадку сервісний центр приймає товар на гарантійний ремонт.

3 . Про те , що товар не має механічних пошкоджень і не підлягає ремонту .

У такому випадку інтернет - магазин робить заміну товару або за відсутності товару для заміни , повертає гроші Покупцеві .

Повернення або заміна товарів проводиться тільки в тому випадку , якщо дотримані наступні умови:

- Присутні всі документи на товар (інструкції , гарантійний талон , квитанція або товарний чек , що підтверджують покупку) ;

- Товарний вигляд збережений - тобто залишилися заводська упаковка , всі ярлики , наклейки та інші пренадлеженості товару в незмінному вигляді ;

- Товар не використовувався ;

- У разі заміни простроченого товару - залишилася цілісною ( не розкрити ) заводська упаковка і залишилися цілими заводські пломбувальні ярлики та наклейки .

Гарантійний ремонт , обмін і повернення товару неналежної якості.

У відповідність до статті 9 Закону , товар належної якості ( без дефектів ) може бути обміняний або повернений в магазин протягом 14 днів з дня покупки , якщо дотримані наступні умови:

- Присутні всі документи на товар (інструкції , гарантійний талон , квитанція або товарний чек , що підтверджують покупку)

- Товарний вигляд збережений - тобто залишилися цілими заводська упаковка , всі ярлики , наклейки та інші пренадлеженості товару в незмінному вигляді ;

- Товар не використовувався.

Порядок дій покупця при бажанні обміняти або повернути товар неналежної якості:

- Надати товар в інтернет - магазин , який передасть його для діагностики в сервісний центр офіційного дистриб'ютора товарів в Україні .

- Сервісний центр безкоштовно зробить діагностику товару і видасть відповідний висновок .

У тому випадку , якщо сервісний центр визначить , що товар не був у користуванні , і були дотримані всі вимоги статті 9 Закону , товар може бути замінений або повернений.

Від рішення сервісного центру залежить , яка стаття Закону ( 8 або 9 ) застосовується до даного товару в даному конкретному випадку.
Новини
10 секретів нашого організму
Тіло людини - складний і доскона...
Рекомендую
Форма входу


dental-servis.at.ua© 2024 |