Гарантійний ремонт , обмін і повернення товару неналежної якості.
У відповідність до статті 8 Закону , якщо після покупки товару було виявлено будь-якої дефект , товар може бути обміняний або повернений в інтернет - магазин тільки в 3 - х наступних випадках :
- Якщо прострочений термін використання товару;
- Якщо дефект взагалі не може бути усунутий;
- Якщо після усунення , дефект виникає заново і його повторне усунення займає більше 14 -ти днів.
Порядок дій покупця при виявленні дефекту або закінчення терміну використання товарів :
- Надати товар в інтернет - магазин , який передасть його для діагностики в сервісний центр офіційного дистриб'ютора товарів в Україні .
У разі виявлення товару з вичерпаним терміном використання , інтернет - магазин замінить товар , або у випадку отсутсвия товару для заміни - поверне гроші Покупцеві .
- Сервісний центр офіційного дистриб'ютора безкоштовно зробить діагностику товару і видасть відповідний висновок .
Можливі 3 варіанти укладення :
1 . Про те , що товар має механічні пошкодження - у такому випадку дія гарантії припиняється , і товар не може бути обміняний або повернений.
2 . Про те , що товар не має механічних пошкоджень і підлягає гарантійному ремонту . У такому випадку сервісний центр приймає товар на гарантійний ремонт.
3 . Про те , що товар не має механічних пошкоджень і не підлягає ремонту .
У такому випадку інтернет - магазин робить заміну товару або за відсутності товару для заміни , повертає гроші Покупцеві .
Повернення або заміна товарів проводиться тільки в тому випадку , якщо дотримані наступні умови:
- Присутні всі документи на товар (інструкції , гарантійний талон , квитанція або товарний чек , що підтверджують покупку) ;
- Товарний вигляд збережений - тобто залишилися заводська упаковка , всі ярлики , наклейки та інші пренадлеженості товару в незмінному вигляді ;
- Товар не використовувався ;
- У разі заміни простроченого товару - залишилася цілісною ( не розкрити ) заводська упаковка і залишилися цілими заводські пломбувальні ярлики та наклейки .
Гарантійний ремонт , обмін і повернення товару неналежної якості.
У відповідність до статті 9 Закону , товар належної якості ( без дефектів ) може бути обміняний або повернений в магазин протягом 14 днів з дня покупки , якщо дотримані наступні умови:
- Присутні всі документи на товар (інструкції , гарантійний талон , квитанція або товарний чек , що підтверджують покупку)
- Товарний вигляд збережений - тобто залишилися цілими заводська упаковка , всі ярлики , наклейки та інші пренадлеженості товару в незмінному вигляді ;
- Товар не використовувався.
Порядок дій покупця при бажанні обміняти або повернути товар неналежної якості:
- Надати товар в інтернет - магазин , який передасть його для діагностики в сервісний центр офіційного дистриб'ютора товарів в Україні .
- Сервісний центр безкоштовно зробить діагностику товару і видасть відповідний висновок .
У тому випадку , якщо сервісний центр визначить , що товар не був у користуванні , і були дотримані всі вимоги статті 9 Закону , товар може бути замінений або повернений.
Від рішення сервісного центру залежить , яка стаття Закону ( 8 або 9 ) застосовується до даного товару в даному конкретному випадку.